Digitalizácia v marketingu nehnuteľností, správe nehnuteľností a správe nehnuteľností
Región DACH je pre medzinárodných investorov najatraktívnejším trhom s nehnuteľnosťami v Európe. Ani medzinárodné krízy zatiaľ nedokázali utlmiť trh s domami, pozemkami, nájomnými bytmi a priemyselnými budovami. Od pandémie sa v sektore, ktorý sa tradične vyznačoval osobným kontaktom, niečo deje; napríklad virtuálne obhliadky sa stali štandardom alebo prirodzenou doplnkovou službou.
Podobne ako verejný sektor , aj toto odvetvie je však stále pomerne neochotné investovať do digitálnej transformácie. Aj tu však platí, že na trhu prežije len ten, kto investuje teraz.
Digitalizácia spôsobuje revolúciu v marketingu nehnuteľností. Kým predtým boli pravidlom inzeráty v novinách a časopisoch, v súčasnosti sa nehnuteľnosti čoraz viac prezentujú online. Platformy ako Immobilienscout24, Immowelt alebo Immonet dobyli trh a ponúkajú rýchly, na cieľovú skupinu orientovaný marketing nehnuteľností. B2B spoločnosti tu môžu pôsobiť ako poskytovatelia služieb a prispieť svojimi odbornými znalosťami k online marketingu nehnuteľností.
Riešenia a príklady použitia
pre digitalizáciu odvetvia nehnuteľností
Digitalizácia mení aj odvetvie nehnuteľností a otvára tu pre spoločnosti množstvo príležitostí.
V nasledujúcom texte vám poskytneme prehľad najdôležitejších aspektov digitalizácie v realitnom priemysle a ukážeme vám, ako môžu spoločnosti B2B profitovať z tohto vývoja:
Záver
Digitalizácia celkovo ponúka odvetviu nehnuteľností množstvo príležitostí na optimalizáciu obchodných procesov, zníženie nákladov a zlepšenie služieb zákazníkom. Najmä v časoch, keď je odvetvie nehnuteľností čoraz viac charakterizované konkurenciou a zmenami, môže digitalizácia pomôcť podnikom získať konkurenčnú výhodu a pripraviť ich na budúcnosť.
![](https://www.mprofi.sk/_Resources/Persistent/7/b/4/0/7b40c05adcae0d020cf4bb5bfdafdb5e1a3af995/real-estates-x-2073x1553-2000x1498.png)