Please enter a search term:

  • Digitalizácia nehnuteľností

    Realitný priemysel, ktorý sa tradične vyznačuje osobným kontaktom, sa mení. Virtuálne prehliadky, online portály, nástroje na analýzu údajov a efektívne riadenie zákazníkov - digitálna paleta je široká. Obráťte sa na nás.

    Objavte teraz!

Digitalizácia v marketingu nehnuteľností, správe nehnuteľností a správe nehnuteľností

Región DACH je pre medzinárodných investorov najatraktívnejším trhom s nehnuteľnosťami v Európe. Ani medzinárodné krízy zatiaľ nedokázali utlmiť trh s domami, pozemkami, nájomnými bytmi a priemyselnými budovami. Od pandémie sa v sektore, ktorý sa tradične vyznačoval osobným kontaktom, niečo deje; napríklad virtuálne obhliadky sa stali štandardom alebo prirodzenou doplnkovou službou.

Podobne ako verejný sektor , aj toto odvetvie je však stále pomerne neochotné investovať do digitálnej transformácie. Aj tu však platí, že na trhu prežije len ten, kto investuje teraz.

Digitalizácia spôsobuje revolúciu v marketingu nehnuteľností. Kým predtým boli pravidlom inzeráty v novinách a časopisoch, v súčasnosti sa nehnuteľnosti čoraz viac prezentujú online. Platformy ako Immobilienscout24, Immowelt alebo Immonet dobyli trh a ponúkajú rýchly, na cieľovú skupinu orientovaný marketing nehnuteľností. B2B spoločnosti tu môžu pôsobiť ako poskytovatelia služieb a prispieť svojimi odbornými znalosťami k online marketingu nehnuteľností.


Riešenia a príklady použitia

pre digitalizáciu odvetvia nehnuteľností

Digitalizácia mení aj odvetvie nehnuteľností a otvára tu pre spoločnosti množstvo príležitostí.

V nasledujúcom texte vám poskytneme prehľad najdôležitejších aspektov digitalizácie v realitnom priemysle a ukážeme vám, ako môžu spoločnosti B2B profitovať z tohto vývoja:

Záver

Digitalizácia celkovo ponúka odvetviu nehnuteľností množstvo príležitostí na optimalizáciu obchodných procesov, zníženie nákladov a zlepšenie služieb zákazníkom. Najmä v časoch, keď je odvetvie nehnuteľností čoraz viac charakterizované konkurenciou a zmenami, môže digitalizácia pomôcť podnikom získať konkurenčnú výhodu a pripraviť ich na budúcnosť.