Naše produkty v oblasti automatizácie marketingu
Naše produkty na automatizáciu marketingu vám pomôžu efektívnejšie využívať databázu zákazníkov a ponúkať im ponuky šité na mieru. suverenita a bezpečnosť údajov sú pre nás na mprofi vždy najvyššou prioritou. Preto používame len produkty, ktoré zabezpečujú bezpečnosť vašich údajov.
Mautic
Cloudové riešenie s otvoreným zdrojovým kódom pre lepší výkon zákazníkov vo všetkých kanáloch
Marketo
Optimalizuje správu potenciálnych zákazníkov, interakcie medzi jednotlivými kanálmi a atribúciu viacerých dotykov
Pardot - Salesforce
Intuitívny nástroj pre jednotlivé úvodné stránky a formuláre pomocou funkcie drag & drop
Monitor kampaní
Campaign Monitor je platforma na automatizáciu marketingu navrhnutá špeciálne pre spoločnosti B2B. Umožňuje efektívne spravovať marketingové kampane, budovať vzťahy so zákazníkmi a dosahovať predajné a marketingové ciele.
Inxmail
Používajte online reklamné produkty na propagáciu svojich produktov alebo služieb na internete. Digitálne reklamné riešenia zahŕňajú zobrazovaciu reklamu, reklamu vo vyhľadávačoch, reklamu v sociálnych médiách, affiliate marketing a e-mailový marketing. Cieľom je zvýšiť viditeľnosť, dosah a konverzie a v konečnom dôsledku zvýšiť predaj.
V ére digitalizácie sú systémy automatizácie marketingu obľúbeným nástrojom online marketingu. Tieto nástroje umožňujú bezproblémovú koordináciu predaja a marketingu, a teda využitie digitálnych štrukturálnych zmien v prospech spoločnosti. Automatizácia marketingu je tiež ideálnym riešením pre malé a stredné podniky (MSP) v segmentoch B2B a B2C s produktmi, ktoré si vyžadujú špeciálne vysvetlenie.
Automatizácia marketingu automatizuje všetky opakujúce sa úlohy v týchto oblastiach alebo sprístupňuje údaje pre ďalšie procesy.
Definícia automatizácie marketingu
Automatizácia marketingu sa všeobecne chápe ako integrovaný softvér s webovým sledovaním, ktorý automatizuje opakujúce sa marketingové úlohy, či už prostredníctvom inteligentného e-mailu, SMS alebo sociálnych médií.
Marketingová automatizácia však nemá veľký význam len ako organizačné rozhranie. Tieto softvérové systémy treba zároveň chápať ako inteligentné analytické nástroje automatizácie. Možno ich použiť na identifikáciu návštevníkov webových stránok, ako aj na generovanie potenciálnych zákazníkov, lead scoring a mnohé ďalšie procesy v reálnom čase. Systémy na automatizáciu marketingu sa okrem zberu e-mailových adries zároveň starajú aj o lead nurturing prostredníctvom inteligentného e-mailového marketingu.
Systémy automatizácie marketingu sa od e-mailových systémov líšia tým, že údaje sa neukladajú do zoznamu. Údaje sú uložené v databáze. Takto je možné na prvý pohľad vidieť najdôležitejšie charakteristiky údajov. Na ďalšie zvýšenie pridanej hodnoty je táto databáza prepojená so systémom CRM prostredníctvom rozhrania. Váha a vyspelosť týchto kľúčových prvkov nástrojov na automatizáciu marketingu sa líši v závislosti od poskytovateľa. Preto je potrebný starostlivý predbežný výber.
Automatizácia marketingu je dôležitou súčasťou moderného marketingu a mnohé B2B spoločnosti ju využívajú na optimalizáciu a automatizáciu svojich marketingových stratégií. Ide o technológiu, ktorá umožňuje spoločnostiam automatizovať a personalizovať svoje marketingové aktivity s cieľom efektívnejšie komunikovať so svojimi zákazníkmi a potenciálnymi zákazníkmi.
Oblasti použitia automatizácie marketingu
- Riadenie vedúcich pracovníkov
V rámci správy potenciálnych zákazníkov sa záujemcovia a potenciálni zákazníci zaznamenávajú, kvalifikujú a spravujú prostredníctvom automatizovaných procesov. To umožňuje cielenejšie oslovenie potenciálnych zákazníkov a ich rýchlejšiu konverziu.
- E-mailový marketing
Pomocou automatizácie marketingu možno vytvárať personalizované e-maily, ktoré sú prispôsobené individuálnym potrebám a záujmom príjemcu. Tým sa môže zvýšiť miera otvorenia a prekliknutia e-mailov a dosiahnuť vyššia miera konverzie.
- Personalizácia obsahu webových stránok
Automatizáciu marketingu možno použiť na dynamické generovanie obsahu, ktorý je prispôsobený návštevníkovi webovej stránky. To môže viesť k vyššej interakcii a lepšej používateľskej skúsenosti.
- Starostlivosť o vodcovstvo
Lead-nurturing spočíva v sprevádzaní potenciálnych zákazníkov počas celého procesu rozhodovania o kúpe a v poskytovaní relevantných informácií a ponúk. Automatizované procesy možno využiť na vytvorenie individuálnych a personalizovaných kampaní, ktoré sú prispôsobené potrebám a správaniu potenciálneho zákazníka.
- Marketing v sociálnych médiách
Cieľom je tu cielene umiestňovať a propagovať obsah na jednotlivých kanáloch. Automatizované procesy možno využiť na oslovenie jednotlivých cieľových skupín a vytvorenie presne prispôsobeného obsahu.
- Lead scoring
V rámci lead scoringu sa potenciálni zákazníci hodnotia a kvalifikujú podľa určitých kritérií. Automatizované procesy možno použiť na definovanie jednotlivých hodnotiacich kritérií, ktoré sú prispôsobené individuálnym potrebám spoločnosti.
Naše odborné znalosti v oblasti automatizácie marketingu
Získajte viac informácií o našich odborných znalostiach v oblasti automatizácie marketingových procesov a optimalizácie generovania potenciálnych zákazníkov.